Bank Spółdzielczy w Wołczynie przypomina, że w ramach kontaktu z klientem nie stosuje aplikacji ani oprogramowania wykorzystującego usługę pulpitu zdalnego.

Pracownik Banku nigdy nie poprosi Państwa o zainstalowanie oprogramowania typu TeamViewer, AnyDesk, AeroAdmin, Aplikacja Pulpit zdalny, itp.
 
Proszę zachować szczególną ostrożność przy udzielaniu dostępu do swoich urządzeń (komputerów, urządzeń mobilnych). Aplikacje/oprogramowania wykorzystujące usługę pulpitu zdalnego mogą być narzędziem stosowanym w ramach ataków przeprowadzanych w celu wyłudzenia środków klientów metodami socjotechniki. 

Przypominamy też, że pracownicy Banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poproszą Państwa o:
• podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji,
• instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.

W przypadku, gdy:
• odbierzesz podejrzany telefon lub wiadomość tekstową od osoby podającej się za pracownika banku lub instytucji zaufanej,
• masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych,
• podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie
rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia). Nasze numery kontaktowe znajdziesz na https://bswolczyn.pl/o-nas/placowki

 

 

korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies