Internetowa obsługa kont w Banku Spółdzielczym w Wołczynie dedykowana dla firm i instytucji.
Usługa eCorpoNet umożliwia dostęp do rachunku za pośrednictwem Internetu. W czasach, gdy bankowość elektroniczna jest powszechnym sposobem zarządzania finansami, stworzyliśmy dla Państwa wygodne i funkcjonalne oprogramowanie, które umożliwi oraz ułatwi wiele procesów związanych z zarządzaniem Państwa firmami czy instytucjami. Aplikacja eCorpoNet ma pomóc Państwu w codziennej pracy, aby zaoszczędzić czas i sprawić, by żmudna i pracochłonna praca nie była tylko przykrym obowiązkiem.
Jak działa usługa eCorpoNet?
Usługa eCorpoNet pozwala na dokonywanie standardowych operacji bankowych za pośrednictwem Internetu. Klient ma dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Wystarczy zalogować się do systemu.
Jakie warunki musisz spełniać?
Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego w Banku Spółdzielczym w Wołczynie i posiadać komputer z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.
Jakie korzyści daje usługa?
Za pośrednictwem usługi eCorpoNet Klient ma następujące możliwości:
-
łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez Klienta niezależnie od miejsca i czasu,
-
możliwość dokonywania dowolnych przelewów, w tym do ZUS i Urzędu Skarbowego,
-
możliwość zdefiniowania przelewu w celu ułatwienia wielokrotnego wykonywania przelewów na ten sam rachunek,
-
uzyskiwać informacje o wysokości sald na rachunkach,
-
uzyskiwać informacje o operacjach bieżących, historii operacji oraz niewykonanych operacji na rachunku,
-
możliwość definiowania różnych poziomów dostępu do wybranych rachunków.
Jak Bank zapewnia bezpieczeństwo systemu?
Posiadaczowi rachunku wydawane są:
• login (identyfikator),
• hasło (wstępne) dostępu,
dodatkowo posiadacz rachunku dokonuje wyboru środka autoryzacji dyspozycji składanych za pośrednictwem kanału www (hasło SMS lub podpis kwalifikowany).
- hasła SMS - hasła jednorazowe wysyłane w formie sms-a na krajowy numer telefonu komórkowego podany przez Klienta,
- podpis kwalifikowany - przelewy autoryzowane podpisem kwalifikowanym, którego właścicielem jest Klient.
Wybrane obrazy programu od strony Klienta:
Aktualna wersja eCorpoNet | Nowa wersja eCorpoNet |
![]() |
![]() |
Logowanie do systemu eCorpoNet pod adresem internetowym https://ecorponet.bswolczyn24.pl |
Logowanie do nowej wersji systemu eCorpoNet pod adresem internetowym https://ecorponet.bswolczyn24.pl/eCorpoNet/#/unallocated/login |
![]() |
![]() |
Widok panela nawigacyjnego | Widok panela nawigacyjnego nowej wersji |
Klienci korzystający z podpisów kwalifikowanych przy logowaniu oraz autoryzacji przelewów muszą pobrać aplikację SignNetHost. Jest ona niezbędna do komunikacji pomiędzy sterownikiem karty kryptograficznej a wtyczką zainstalowaną w przeglądarce. Oprogramowanie można pobrać bezpośrednio ze strony logowania poprzez wybranie na dole strony opcji Pobierz SignNetHost. Wtyczki do przeglądarek internetowych znajdują się pod adresem: - Dla przeglądarki Chrome, plugin (min. v1.0.6) - Dla przeglądarki Edge, plugin (min v1.0.6) Osoby używające autoryzacji innej niż podpis kwalifikowany nie potrzebują aplikacji SignNetHost. |
Szczegóły dotyczące usługi eCorpoNet w najbliższej placówce Banku.